HTML

jesang blogja

Agymenéseim, gondolataim, ami eszembe jut, amit fontosnak tartok, és amit nem.

Friss topikok

Linkblog

angol doga, L és Seme

2008.03.28. 15:43 :: jessica

Hát, mint mondtam volt, angol doga... inkább nem véleményezem. Borzadályosság. De szvsz egész jól ment, bár ezt a nőt nem szokta érdekelni. Úgyis hármas lesz, vagy még rosszabb :S:S L azért került bele a címbe, mert délután, amikor Tibivel voltam, teljesen rászálltunk L-re, ugyanis szívem elkezdett Death Note-ot nézni, és kedveli L-t, amit nem csodálok., mert én is nagyon bírom. Főleg Fighting Dreamerem előadásában. Szóval szegény L nagyon csukolhat...ilyen szó nem van, de sebaj, jesang! Szóval, szegény L tuti nagyon csuklott. Seme meg.... hát elvileg épp vele vagyok. Konkrétan Somában csücslünk, én blogolok (mily' meglepő. Nem de bár?), ő meg vmi csajjal msn-ezik, pedig elvileg ma szj-nap van. :( Morci vagyok rá ilyenkor, amikor elvileg velem van, de tojik a fejemre. Igen, tudom, megint túl érzékeny vagyok. De nem tehetek róla, ilyen vagyok. Estére még írok majd szerintem, csak most nem volt jobb dolgom, úgyhogy gondoltam, megejtek ide egy bejegyzést.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jesang.blog.hu/api/trackback/id/tr76400770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása